Przetargi

25.09.2023 Mołodycz

W ostatnich dniach kolejne wsparcie dotarło do naszej jednostki❗️👨‍🚒

Tytuł zadania:
Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Mołodycz celem zwiększenia potencjału technicznego dzięki wsparciu Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie

W ramach zadania zakupione zostały:
1. Ubranie koszarowe POLIAMID – 4 kpl.
2. Ubranie specjalne SYRIUSZ PREMIUM – 2 kpl.
3. Buty strażackie PROTEKTOR – 3 pary.
4. Buty strażackie gumowe STRAŻAK – 3 pary.
5. Rękawice strażackie – 3 pary.
6. Kominiarka strażacka KS 1 – 3 szt.
7. Latarka akumulatorowa Nighstick – 1 szt.
8. Linka strażacka 30m – 1 szt.
9. Szelki bezpieczeństwa P-72mX PROTEKT – 1 szt.

 

21.08.2023 Mołodycz

Zapytanie ofertowe

Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu

Czytaj dalej…

1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
1. Ubranie specjalne dwuczęściowe (kurtka i spodnie) : SYRIUSZ PREMIUM – M – 2 komplety
2. Buty specjalne strażackie skórzane WZ 428 – 3 pary
3. Buty specjalne strażackie gumowe Strażak 1 – 3 pary
4. Rękawice specjalne RGS 355 – 3 pary
5. Kominiarka niepalna strażacka – 3 sztuki
6. Ubranie koszarowe trzyczęściowe (bluza, spodnie, czapka koszarowa) – 4 komplety
7. Latarka kątowa akumulatorowa + wkładka na baterie Nightstick INTRANT XPR-5568 RX, z ładowarką 12V i 230V, ATEx strefa 0 – 1 sztuka
8. Linka strażacka ratownicza o długości min. 30m. 1 szt.
9. Szelki bezpieczeństwa z pasem biodrowym P-72mX 1 szt.
Wykonawca dostarczy aktualny certyfikaty CNBOP w Józefowie na sprzęt który wymaga certyfikatu do stosowania w ochronie przeciwpożarowej.

Zapytanie ofertowe
I. Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodycz.
II. Nazwa i adres Zamawiającego:
Ochotnicza Straż Pożarna w Mołodyczu
Mołodycz 39A 37-523 Radawa
III. Terminy realizacji zamówienia i forma płatności.

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 25.09.2023 r.
Termin płatności 60 dni z możliwością pisemnego wydłużenia do 90 dni.
Zamawiający po wyborze wykonawcy poda rozmiary wyposażenia.
IV. Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
1. Ubranie specjalne dwuczęściowe (kurtka i spodnie) : SYRIUSZ PREMIUM-M – 2 komplety.
2. Buty specjalne strażackie skórzane – 3 pary
3. Buty specjalne strażackie gumowe – 3 pary
4. Rękawice specjalne – 3 pary
5. Kominiarka niepalna strażacka – 3 sztuki
6. Ubranie koszarowe trzyczęściowe (bluza, spodnie, czapka koszarowa) – 4 sztuki
7. Latarka kątowa akumulatorowa + wkładka na baterie Nightstick INTRANT XPR-5568 RX, z ładowarką 12V i 230V, ATEx strefa 0 – 1 sztuka
8. Linka strażacka ratownicza o długości min. 30m. 1 szt.
9. Szelki bezpieczeństwa z pasem biodrowym P-72mX 1 szt.

V. Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
● formularz ofertowy,
● pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),
VII. Ocena złożonych ofert.
1. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert, a oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród złożonych ofert wybierze ofertę z najniższa ceną, a w przypadku, gdy wykonawcy złożyli oferty w takiej samej cenie, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta
dodatkowa nie może zawierać ceny wyższej, niż wskazana w ofercie pierwotnej.
4. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym winny być ustalone jako niezmienne i jednoznaczne.
VIII. Kryteria oceny ofert
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Nazwa kryterium Waga i liczba punktów Sposób oceny Wzór
Cena (Kc) 100% = 100 pkt. Matematyczny Najniższa cena ofertowa
————————————x100
cena oferty badanej
Punktacja przyznana w sposób określony wskazanym wzorem
1) Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.
2) Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia ostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
IX. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej i przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ospmolodycz@o2.pl
2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego lub unieważnić postępowania bez podania przyczyn.
X. Odrzucenie ofert.
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
● treść oferty nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
XI. Termin i miejsce składania ofert:
1. Oferty należy złożyć do Zamawiającego w terminie do dnia 26.08.2023 r. do godz. 11.00
2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26.08.2023 do godz. 11.15
XII. Sesja otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert jest jawne.
2. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
● oczywiste omyłki pisarskie;
● oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
● inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
XIII. Zmiany w umowie
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy winny dla swojej ważności dokonywane być w formie pisemnej.
XIV. Postanowienia końcowe:
1. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego, a także do unieważnienia postępowania bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyny.
3. Zamawiający dopuszcza, obok formy pisemnej, możliwość porozumiewania się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
Prezes OSP Mołodycz
Czesław Purcha

Załącznik – poniżej oferta i projekt umowy

OSP Mołodycz
Mołodycz 34A
37-523 Radawa
(nazwa zamawiającego)
OFERTA
Odpowiadając na zapytanie ofertowe na wykonanie zadania:
DOSTAWA I SPRZĘTU WYPOSAŻENIA DLA JEDNOSTKI OSP MOŁODYCZ składamy ofertę przetargową na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią zapytania.
1) Wykonawca: ………………………………………………………………………………………
adres ………………………………………………………………………………………………
tel. ……………………………. Email: ………………………………………………………
1. OŚWIADCZAMY, że po zapoznaniu się z treścią zapytania ofertowego spełniamy warunki udziału w postępowaniu i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania.
2. OŚWIADCZAMY, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania.
3. OFERUJEMY wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę w łącznej kwocie brutto ……………………….. zł., słownie: …………………………………………………………………..……
w tym:
1. Ubranie specjalne dwuczęściowe (kurtka i spodnie) : SYRIUSZ PREMIUM-M – 2 kompletyt w kwocie brutto ……………… zł.
2. Buty specjalne strażackie skórzane WZ 428 – 3 pary w kwocie brutto ……………… zł.
3. Buty specjalne strażackie gumowe Strażak 1– 3 pary w kwocie brutto ……………… zł.
4. Rękawice specjalne RGS 355 – 3 pary w kwocie brutto ……………… zł.
5. Kominiarka niepalna strażacka – 3 sztuki w kwocie brutto ……………… zł.
6. Ubranie koszarowe minimum trzyczęściowe (bluza, spodnie, czapka koszarowa) – 4 komplety w kwocie brutto ……………… zł.
7. Latarka kątowa z wyposażeniem + wkładka na baterie Nightstick INTRANT XPR-5568 RX, z ładowarką 12V i 230V, ATEx strefa 0 – 1 sztuka w kwocie brutto ……………… zł.
8. Linka strażacka ratownicza o długości min. 30m. 1 szt. w kwocie brutto……….zł
9. Szelki bezpieczeństwa z pasem biodrowym P-72mX 1 szt. w kwocie brutto …….zł

4. OŚWIADCZAMY, że dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy zgodnie z warunkami wskazanymi w dokumentacji przetargowej.
5. OŚWIADCZAMY, że do wyliczenia łącznej kwoty wynagrodzenia brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia publicznego, zastosowaliśmy właściwą stawkę podatku od towarów i usług (VAT) w wysokości procentowej obowiązującej w dniu składania ofert.
6. OŚWIADCZAMY, że cena oferty brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia publicznego, obejmuje wszelkie koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia w terminie oraz miejscu wskazanym w zapytaniu, w tym m.in. opłaty, takie jak podatki (w tym podatek od towarów i usług) i przesyłkę oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy.
7. OŚWIADCZAMY, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
8. OŚWIADCZAMY, że jesteśmy związani ofertą przez okres 30 dni, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. DO OFERTY załączamy dokumenty.
 …………………………………………………………………………………………………
 …………………………………………………………………………………………………
 ………………………………………………………………………………………………..
 ………………………………………………………………………………………………..
Nazwa i adres Wykonawcy
……………………………………………………………………………………………………..
NIP ……………………………….
REGON ………………………….
Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać ewentualną korespondencję:
…………………………………………………………………………………………..
Osoba wyznaczona do kontaktów z Zamawiającym:
…………………………………………………………….
Nr telefonu ……………………………………………
Nr faksu ………………………………………………..
E-mail ……………………………………………………
…………………………. dnia ……………………………………………………………………….…
podpis osoby upoważnionej do reprezentowania firmy

1. Projekt umowy

 
 
————————————————————————————————————-

21.08.2023 Mołodycz

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu nie przetargowym

Czytaj dalej…

Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Mołodyczu zawiadamia, że w dniu 21.08.2023 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania: „Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu”, którą przedstawiła firma:

Nazwa i adres wykonawcy Kwota brutto Ocena pkt.
P.P.H.U SUPRON 1 Sp. Jawna
Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota
ul. Kluczewska 3, 32-300 Olkusz
6462,00 zł. 100,00 pkt.

Pozostałe złożone oferty :

Nazwa i adres wykonawcy
Strefa-Tech Anna Różalska
Kolonia Domaradzice 3, 28-210 Bogoria
6720,00 zł

KADIMEX REGION POŁUDNIE Mirosław Łakomy
Wola Rzędzińska 532E, 33-150 Wola Rzędzińska
7024,00 zł.
P.P.H.U. „SUBOR” Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów
7311,12 zł.
Wybrana oferta, złożona przez Wykonawcę spełnia warunki określone w zaproszeniu do składania ofert i przedstawia najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

W dokonanej ocenie, na podstawie kryteriów oceny ofert, okazała się ofertą najkorzystniejszą i otrzymała maksymalną ilość 100 pkt.
Prezes OSP Mołodycz
Czesław Purcha

Otrzymują:

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
Strona internetowa
a/a

 
 
————————————————————————————————————-

10.08.2022 Mołodycz

Zapytanie ofertowe                    

Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu

Czytaj dalej…

1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.3. Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
a. Agregat prądotwórczy jedno fazowy o mocy min. 3 kVA 1 szt.
b. Wąż tłoczny W52 20 m. 5 szt.
Wyposażenie określone w pkt. 3.b musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie
przeciwpożarowej, wydane przez CNBOP w Józefowie
1. Termin płatności za wykonaną dostawę 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, z możliwością pisemnego wydłużenia do 90 dni.
Zapytanie ofertowe
Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Ochotnicza Straż Pożarna w Mołodyczu
Mołodycz 39A 37-523 Radawa
1. Tryb udzielenia zamówienia:2. Zgodnie z art. 4. pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz.1843 ze
zm.) przy udzielaniu niniejszego zamówienia, ustawy nie stosuje się.III. Terminy realizacji zamówienia:1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 20.09.2022 r.

IV. Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia.

1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

3. Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
a. Jednofazowy agregat prądotwórczy o mocy min. 3 kVA z silnikiem Honda ( dopuszcza się zastosowanie innego silnika po uzgodnieniu z zamawiającym) , agregat wyposażony w stabilizację napięcia AVR. Przeznaczony do zasilania elektronarzędzi, oświetlenia itp.
Dane techniczne:
Moc min. 3,0 kVA
Moc nom ok.. 2,4 kW
Gniazda AC 2 x 230 V 16 A

Stopień ochrony 95dB(A)/IP23
Rodzaj silnika GX200 lub inny
Rozruch ręczny
Długość ok.600 mm
Szerokość ok. 450 mm
Wysokość ok.450 mm
Wyposażenie standardowe Wyłącznik przeciążeniowy, oil-alert

b. Wąż tłoczny W 52-20-ŁA

Wąż pożarniczy tłoczny bezalin, fi 52 mm, długość 20 mb, łączniki aluminiowe typu STORZ, zakres temperatury pracy: – 20 ºC ~ + 40 ºC

Charakterystyka tech. W 52-20-ŁA/PVC (z łącznikami)
Średnica wewnętrzna [mm] 52
Długość [m] 20 ± 0,5
Ciśnienie robocze [MPa] 1,5
Ciśnienie próbne [MPa] 2,25
Ciśnienie rozrywające [MPa] 4,5
Masa węża długości 20m [kg] 5,4

Wąż ma posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP

V. Warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.

VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

● formularz ofertowy,
● Wycena dostawy wyposażenia,
● oświadczenie RODO,
● pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

VII. Ocena złożonych ofert.

1. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert, a oferta,
która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane
zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.

2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki
sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród złożonych ofert wybierze ofertę z najniższa ceną, a w przypadku,
gdy wykonawcy złożyli oferty w takiej samej cenie, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta
dodatkowa nie może zawierać ceny wyższej, niż wskazana w ofercie pierwotnej.

4. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym winny być ustalone jako niezmienne i
jednoznaczne.

VIII. Kryteria oceny ofert

1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Nazwa kryterium Waga i liczba punktów Sposób oceny Wzór
Cena (Kc) 100% = 100 pkt. Matematyczny Najniższa cena ofertowa
————————————x100
cena oferty badanej
Punktacja przyznana w sposób określony wskazanym wzorem
1. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert,
które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie
każdego kryterium.

2. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone
kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia ostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

IX. Sposób przygotowania oferty:

1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej i przesłać drogą pocztową na adres zamawiającego lub drogą elektroniczną na
adres e-mail: ospmolodycz@o2.pl

2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu
zamówienia.

3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

5. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego lub unieważnić postępowania bez podania przyczyn.

X. Odrzucenie ofert.

1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
● treść oferty nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,

XI. Termin i miejsce składania ofert:

1. Oferty należy złożyć do Zamawiającego w terminie do dnia 13.08.2022 r. do godz. 11.00

2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.08.2022r do godz. 11.15

XII. Sesja otwarcia ofert

1. Otwarcie ofert jest jawne.

2. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich
ofert.

3. Zamawiający poprawi w ofercie:
● oczywiste omyłki pisarskie;
● oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
● inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

XIII. Zmiany w umowie

1. Wszelkie zmiany zawartej umowy winny dla swojej ważności dokonywane być w formie pisemnej.

XIV. Postanowienia końcowe:

1. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego, a także do unieważnienia postępowania
bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyny.

3. Zamawiający dopuszcza, obok formy pisemnej, możliwość porozumiewania się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty
elektronicznej.

4. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w
ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

5. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej
zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.

Prezes OSP Mołodycz
Czesław Purcha

 

 
————————————————————————————————————-

Zapytanie ofertowe

Przedmiot zamówienia:
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.

Czytaj dalej…

1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:

3.1 ubrania specjalne dwuczęściowe (kurtka +spodnie) ciężkie – 3 szt., o charakterystyce zgodnej z opisem
zakresu dostaw, stanowiącym załącznik do zapytania,

3.2 buty specjalne strażackie skórzane – 3 szt.

3.3 radiotelefon przenośny analogowo-cyfrowy – 1 szt.

3.4 narzędzie wielofunkcyjne – 1 szt.

3.5 detektor prądu przemiennego – 1 szt.

Wyposażenie określone w pkt. 3.1 i 3.2 musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie
przeciwpożarowej, wydane przez CNBOP w Józefowie.

Wyposażenie musi zostać oznakowane Zgodnie z „Instrukcją oznakowania WFOŚiGW w Rzeszowie” ,
wg wzoru nr. 6, 6a

1. Termin płatności za wykonaną dostawę 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Zapytanie ofertowe

Przedmiot zamówienia:

Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Ochotnicza Straż Pożarna w Mołodyczu

Mołodycz 39A 37-523 Radawa

1. Tryb udzielenia zamówienia:
2. Zgodnie z art. 4. pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz.1843 ze
zm.) przy udzielaniu niniejszego zamówienia, ustawy nie stosuje się.
III. Terminy realizacji zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 18.09.2020 r.
IV. Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:

3.1 ubrania specjalne dwuczęściowe (kurtka +spodnie) ciężkie – 3 szt., o charakterystyce zgodnej z opisem

zakresu dostaw, stanowiącym załącznik do zapytania,

3.2 buty specjalne strażackie skórzane – 3 szt.

3.3 radiotelefon przenośny analogowo-cyfrowy – 1 szt.

3.4 narzędzie wielofunkcyjne – 1 szt.

3.5 detektor prądu przemiennego – 1 szt.

Wyposażenie określone w pkt. 3.1 i 3.2 musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie
przeciwpożarowej, wydane przez CNBOP w Józefowie.

Wyposażenie musi zostać oznakowane Zgodnie z „Instrukcją oznakowania WFOŚiGW w Rzeszowie”, wg wzoru nr. 6, 6a

1. Termin płatności za wykonaną dostawę 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
V. Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
● formularz ofertowy,
● Wycena dostawy wyposażenia,
● oświadczenie RODO,
● pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),
VII. Ocena złożonych ofert.
1. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert, a oferta,
która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane
zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki
sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród złożonych ofert wybierze ofertę z najniższa ceną, a w przypadku,
gdy wykonawcy złożyli oferty w takiej samej cenie, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta
dodatkowa nie może zawierać ceny wyższej, niż wskazana w ofercie pierwotnej.
4. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym winny być ustalone jako niezmienne i
jednoznaczne.
VIII. Kryteria oceny ofert
1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:

Nazwa kryterium Waga i liczba punktów Sposób oceny Wzór
Cena (Kc) 100% = 100 pkt. Matematyczny Najniższa cena ofertowa

————————————x100

cena oferty badanej

Punktacja przyznana w sposób określony wskazanym wzorem

1. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert,
które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie
każdego kryterium.
2. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone
kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych
punktów. Realizacja zamówienia ostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
IX. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej i przesłać drogą pocztową na adres zamawiającego lub drogą elektroniczną na
adres e-mail: ospmolodycz@o2.pl
2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu
zamówienia.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się z upływem
terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego lub unieważnić postępowania bez podania przyczyn.
X. Odrzucenie ofert.
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
● treść oferty nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
● oferta będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
● oferta nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń,
XI. Termin i miejsce składania ofert:
1. Oferty należy złożyć do Zamawiającego w terminie do dnia 24.08.2020 r. do godz. 11.00
2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.08.2020r do godz. 11.15
XII. Sesja otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert jest jawne.
2. Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich
ofert.
3. Zamawiający poprawi w ofercie:
● oczywiste omyłki pisarskie;
● oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
● inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
XIII. Zmiany w umowie
1. Wszelkie zmiany zawartej umowy winny dla swojej ważności dokonywane być w formie pisemnej.
XIV. Postanowienia końcowe:
1. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego, a także do unieważnienia postępowania
bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyny.
3. Zamawiający dopuszcza, obok formy pisemnej, możliwość porozumiewania się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty
elektronicznej.
4. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w
ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej
zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.
Załączniki:

1. Zapytanie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
3. Formularz oferty
4. Oświadczenie RODO
5. Uzupełnienie treści opisu przedmiotu zamówienia

Prezes OSP Mołodycz
Czesław Purcha

 

 

————————————————————————————————————-

Wiązownica, 08.08.2019 r.

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu nie przetargowym

Czytaj dalej…

 

Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Mołodyczu zawiadamia, że w dniu 08.08.2019 r. dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie  zadania: „Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu”, którą przedstawiła firma:

 

                     Nazwa i adres wykonawcy Kwota brutto Ocena pkt.
P.P.H.U SUPRON 1 Sp. Jawna

Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota

ul. Kluczewska 3, 32-300 Olkusz

17 943,24 zł. 100,00

 

Pozostałe złożone oferty otrzymały następującą punktację:

 

     Nazwa i adres wykonawcy Kwota brutto Ocena pkt.
P.H.W. REFLEX  Leszek Zenkner

ul. Zdrojowa 39, 33-300 Nowy Sącz

18 099,45 zł. 99,14
Sklep Pożarniczy REMIZA 24 s.c.

Pólko 50, 62-817 Żelazków

18 777,18 zł. 95,56
P.P.H.U. „SUBOR” Zakład Pracy Chronionej  Ewa Ptak    ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów 19 000,00 zł. 94,44
NOPEX Krzysztof Nowicki

ul. Rzeszowska 30, 38-400 Krosno

19 163,87 zł. 93,63
Sklep Pożarniczy FLORIAN

ul. Wrocławska 188a, 62-800 Kalisz

19 379,00 zł. 92,59
Fenix BHP i Ppoż. Renata  Stachowicz-Sokół

ul. 1-go Maja 23, 26-020 Chmielnik

19 836,83 zł. 90,45

 

 

Wybrana oferta, złożona przez Wykonawcę  spełnia warunki określone w zaproszeniu do składania ofert i przedstawia najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

W dokonanej ocenie, na podstawie kryteriów oceny ofert, okazała się ofertą najkorzystniejszą    i otrzymała maksymalną ilość 100 pkt.

 

 

Prezes OSP Mołodycz

                                                                                                 Czesław Purcha

 

Otrzymują:

  1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu.
  2. Strona internetowa
  3. Tablica ogłoszeń
  4. a/a

                                                       Mołodycz,01.08.2019. r.

OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA

                    MOŁODYCZ

MOŁODYCZ 39A 37-523 RADAWA

NIP 792-109-56-25 REGON 180184109

Tel.783783047 lub 507962761           

                

 

 

————————————————————————————————————-

Zapytanie ofertowe

Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.

Czytaj dalej…
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

   Ochotnicza Straż Pożarna w Mołodyczu

   Mołodycz 39A  37-523 Radawa

  1. Tryb udzielenia zamówienia:
  2. Zgodnie z art. 4. pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r., poz.1986 ze zm.) przy udzielaniu niniejszego zamówienia, ustawy nie stosuje się.

III. Terminy realizacji zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do      15.09.2019 r.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub  zakresu  zamówienia.
  2. 1. Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla jednostki OSP w Mołodyczu.
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  4. Zakres dostaw obejmuje następujący asortyment:
  • Buty specjalne strażackie skórzane – WZ 428 F2A 6 szt.   – świadectwo CNBOP
  • Buty specjalne strażackie gumowe – Strażak 6 szt.    – świadectwo CNBOP
  • Rękawice specjalne RGS 355 6 szt.    – świadectwo CNBOP
  • Hełm strażacki spełniający wymagania EN 443:2008 Calisia Vulcan 102TO   6 szt.  – świadectwo CNBOP
  • Wodery Premnium 2 szt.
  • Radiotelefon przenośny HYTERA PD785 1 szt.
  • Drabina przenośna ratownicza nasadkowa DN 2,73 3 szt. — świadectwo CNBOP
  • Wąż tłoczny W 75 – 20 ŁA 4 szt.     – świadectwo CNBOP
  • Tłumica metalowa z drążkiem teleskopowym 6 szt.
  • Wentylator oddymiający MW 22000

Sprzęt i wyposażenie musi zostać oznakowane Zgodnie z „Instrukcją oznakowania  WFOŚiGW w Rzeszowie” , wg wzoru nr. 6, 6a

  1. Termin płatności za wykonaną dostawę 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej

     faktury.

  1. Warunki udziału  w  postępowaniu.

       Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.

  1. VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą:
  2. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
  • formularz ofertowy,
  • Wycena dostawy sprzętu i wyposażenia,
  • oświadczenie RODO,
  • pełnomocnictwo jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),

VII.  Ocena złożonych  ofert.

  1. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert, a oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.
  2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
  3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród złożonych ofert wybierze ofertę z najniższa ceną, a w przypadku, gdy wykonawcy złożyli oferty w takiej samej cenie, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może zawierać ceny wyższej, niż wskazana w ofercie pierwotnej.
  4. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym winny być ustalone jako niezmienne i jednoznaczne.

VIII. Kryteria oceny ofert

  1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:

 

Nazwa kryterium Waga i liczba punktów Sposób oceny Wzór
Cena

(Kc)

100% = 100 pkt. Matematyczny

 

Punktacja przyznana w sposób określony wskazanym wzorem.

Najniższa cena ofertowa

————————————–x100

cena oferty badanej

 

  1. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
  2. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia ostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. Sposób przygotowania oferty:

  1.   Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres E-mail: ospmolodycz@o2.pl
  2. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
  3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
  4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  5. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania oferta rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego lub unieważnić postępowania bez podania przyczyn.
  1. Odrzucenie ofert.
    1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
  • treść oferty nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
  • oferta będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

1.3  oferta nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń,

 

  1. Termin i miejsce składania ofert:
  2. Oferty należy złożyć do Zamawiającego w terminie do dnia 07.08.2019r do godz. 11.00
  3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.08.2019r do godz. 11.15
  4. Sesja otwarcia ofert

3.1        Otwarcie ofert jest jawne

3.3       Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień  dotyczących treści  złożonych  przez nich ofert.

3.4      Zamawiający poprawi w ofercie:

  • oczywiste omyłki pisarskie;
  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
  1. Zmiany w umowie
  2. Wszelkie zmiany zawartej umowy winny dla swojej ważności dokonywane być w formie pisemnej.

 

XII.   Postanowienia końcowe:

  1. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
  2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany lub odwołania zapytania ofertowego, a także do unieważnienia postępowania bez wyłonienia wykonawcy i bez podania przyczyny.
  3. Zamawiający dopuszcza, obok formy pisemnej, możliwość porozumiewania się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  5. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Zakres dostaw
  3. Oświadczenie RODO

Prezes OSP Mołodycz

  Czesław Purcha